Newsletters amb MailChimp

newsletters-con-mailchimp

Entre les diferents plataformes per a realitzar campanyes d’emailing i crear i gestionar newsletters, ens hem decidit per aquesta potent aplicació per a l’e-mail màrqueting, tant per a nosaltres com per als nostres clients.

Mai ha estat més fàcil dissenyar, preparar i gestionar un newsletter o campanya d’emailing gràcies a aquest potent programa en línia que ens permetrà realitzar-ho d’una manera exquisidament senzilla i, en un primer moment, gratis.

I dic gratis perquè podem tenir fins a 2.000 subscriptors i realitzar 12.000 enviaments mensuals completament gratis. Aquí tens un enllaç a aquesta aplicació.

Disseny de newsletter

MailChimp incorpora en el seu programari un editor de mails flexible i visual que permet realitzar un disseny senzill.

editor-mailchimp

Personalització i automatització

Podem personalitzar i automatitzar els enviaments en el moment adequat segons l’activitat dels nostres subscriptors, amb la intenció de minimitzar al màxim el ràtio d’obertura.

A més, les estadístiques d’enviaments ens indicaran quan és el millor moment per a enviar les campanyes: dia de la setmana, millors hores, …

Estadístiques avançades

Tindrem un control absolut de l’efectivitat de les campanyes així com la possibilitat d’integrar-les amb Google Analtyics.

Integració amb diferents plataformes

Podem integrar fàcilment diferents formularis per captar subscriptors en WordPress, Facebook, … Sense necessitat de saber programar ni coneixements tècnics.

Aquí tenim un llistat d’algunes de les funcions i utilitats que ens permetrà realitzar MailChimp:

  • Disseny i creació de formularis d’alta a la teva pàgina web o bloc.
  • Creació, gestió i importació de llistes de subscriptors.
  • Podem personalitzar cada missatge individualment o en segments.
  • Enviaments d’emails de campanyes de email màrqueting.
  • Complet editor per dissenyar fàcilment les plantilles d’enviament.
  • Eines per no incomplir les lleis antispam i consells perquè el nostre correu no vagi a la brossa
  • Realitzar test A / B per a les diferents campanyes i valorar l’efectivitat de les característiques de cadascuna.
  • Analitzar els resultats de les nostres campanyes

Per a més informació podeu anar a la seva pàgina web.