e-commerce

seo-ecommerce

Quan parlem de comerç electrònic, generalment estem parlant de botigues en línia que funcionen amb Prestashop, Magento o Woocommerce, tres dels principals CMS que hi ha al mercat.

Ens hem trobat amb clients que no tenen pràcticament cap visita i, com a conseqüència, unes vendes gairebé nules. Ells argumenten que han fet SEO a la web i tot i així no aconsegueixen posicionar ni aconseguir visites.

El principal motiu d’aquest pobre posicionament i resultats és degut al fet que els articles que tenen a la botiga provenen d’una base de dades facilitada pel fabricant o proveïdor dels productes que venen. Aquesta base de dades és la mateixa que tenen la resta de botigues que distribueixen els mateixos productes. Això provoca que els continguts d’uns i altres estiguin duplicats, i la qualitat dels continguts és un dels factors clau necessaris per poder tenir un bon resultat a Google. Els continguts duplicats estan penalitzats en posicionament, d’aquí la manca de resultats.

Hi ha una solució molt senzilla, però laboriosa, que és modificar tots els textos facilitats pel proveïdor de manera que siguin originals. Si tens 10, 20 o 100 productes és fàcil però si parlem de milers d’ells això es converteix en una feina sense final.

Davant d’aquest dilema la solució és potenciar el contingut de les categories, no de les fitxes. A més de complementar amb contingut interessant per als possibles clients a través d’un blog – per exemple -, xarxes socials i el més important per a una botiga online sota el nostre punt de vista, un Newsletter potent i interessant. Per descomptat no podem oblidar-nos del linkbuilding, però caldrà ajustar molt cap a on apuntem els enllaços, ja que fer-ho cap les fitxes perdrem molta força a causa del que comentavem anteriorment.

Farem servir una estratègia potent en Màrqueting de continguts, a la botiga, a la web o blog i potenciarem les xarxes socials més apropiades segons el negoci.

Estratègia a aplicar en una botiga online

Cap pàgina de comerç electrònic funcionarà bé només amb un SEO OnPage òptim. Cal acompanyar-lo amb una bona estratègia de content màrqueting, email màrqueting, xarxes socials i linkbuilding.

Els nostres serveis en e-commerce

Oferim diferents serveis adaptats a les necessitats i pressupostos del client:
– Assessorament de la línia / estratègia a seguir – amb seguiment o no – en posicionament, campanyes de email màrqueting, màrqueting de continguts, estratègia de linkbuilding, …

Consulta’ns sense cap compromís